עמוד:102

אהלב והדופק שכיחות היא מספר הפעמים שנתון מסוים חוזר על עצמו. שתי קבוצות תלמידים רצו לארגן את הנתונים של מדידות הדופק של תלמידי כיתה ו' מצפון הארץ. כל קבוצה ייצגה את הנתונים בטבלת שכיחויות בדרך אחרת. דרך א: קבוצה אחת אספה את כל מדידות הדופק שהתקבלו מתלמידי הכיתה וספרה לכמה תלמידים היה אותו הדופק. השלימו במחברת את הנתונים החסרים על פי טבלת הנתונים שבעמוד הקודם: טבלה :1 טבלת שכיחויות של מדידות דופק של תלמידי כיתה ו' בצפון הארץ מספר התלמידים שזה מספר התלמידים שזה הדופק הדופק שלהם במנוחה הדופק שלהם במאמץ 42 1 0 60 4 0 61 1 0 63 1 0 דרך ב: הקבוצה האחרת בנתה טבלת שכיחויות בדרך זו: היא קיבצה את נתוני הדופק בארבע קבוצות של נתונים, תחום שווה לכל קבוצה, וספרה כמה תלמידים נמצאים בכל אחד מהתחומים. השלימו במחברת את הנתונים החסרים על פי טבלת הנתונים שבעמוד הקודם. טבלה :2 טבלת שכיחויות של מדידות דופק של תלמידי כיתה ו' בצפון הארץ תחום מספר התלמידים שזה מספר התלמידים שזה הדופק הדופק שלהם במנוחה הדופק שלהם במאמץ 1-50 51-100 101-150 151-200 201-250 • מה ההבדל בין שתי טבלות השכיחויות (טבלה 1 וטבלה 2) דיון • האם אפשר להציג את אותם הנתונים בטבלת שכיחויות אחרת כיצד

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר