עמוד:195

.13 הוועד לא חסך שבטו מן ההנהלה. .14 היא מתמחה בפיתוח מוצרים לתינוקות. .15 המנהלת חזרה וטענה נגד אי-שיתוף הפעולה בין המחלקות. .16 עם הגיענו לשמורת הטבע שבנו על עקבותינו. .17 שבנו ושאלנו לגבי האחראים למעשי הקונדס בטיול השנתי. .18 ניסיונות נוספים ליישב את חצר תל-חי עלו בתוהו. .19 מכאן עולה הדרך ומתפתלת לאורך הנחל. .20 בתרגיל הירידה למקלטים לא ירדו התלמידים במהירות המצופה. .21 התלמידים לא ירדו לסוף דעתו של המורה בהסבירו את שיטת הבחירות לכנסת. .22 החשוד בפרשת ההימורים מילא פיו מים בתגובה לשאלת העיתונאי. .23 השר עומד, ככל הנראה, להגיש תביעה בגין הוצאת דיבה. .24 בישיבת הצוות עמדה המנהלת על דעתה בעניין ההקפדה על שעות קבלת הקהל במשרד. .25 אל תמעיטי בערכה של תגובה זו. .26 לצערנו, תלמידים רבים ממעטים לקרוא ספרים להנאתם. .27 לפי הממצאים האחרונים, גובר החשש בדבר מעורבותם של גורמים נוספים בפרשה. .28 זרם המים במעיין זה הולך וגובר במקומות המשופעים. .29 קיבלת קנס מן הספרייה בגין החזרת ספר מושאל באיחור. .30 שמרו על הכרטיס גם לאחר הכניסה לאולם התיאטרון לשם ביקורת. .31 המדריכה שבה והסבירה לנו את כללי המשחק. פעילות מסכמת :7 נשוא - בטיול לחרמון א. סמנו נשוא )ונשוא מורחב( במשפטים הבאים: .1 הטיפוס בכביש הראשי במעלה הר החרמון מקנה לנו מושג על קשיי ההגעה אל המקום בעבר. .2 לפי האגדה, הר חרמונית פוקח עין על הר החרמון. .3 לאחר חציית הגשר נתרווח בצילם של עצי האיקליפטוס. .4 נוכל להעפיל אל התל כדי לתור אחר צפונותיו. .5 במשק של חברנו במושב מצפה לנו חוויה נחמדה של קטיף פירות אקזוטיים. .6 תיאוריו המרתקים של יוסף בן מתתיהו בספרו "מלחמת היהודים" שופכים אור על תקופת בית שני. .7 התצפית מאתר ההנצחה לזכרם של ראשוני המתיישבים בגולן עוצרת נשימה. ב. כתבו במילים שלכם את הביטויים הבאים: שופכים אור )משפט 6( - עוצרת נשימה )משפט 7( -

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר