עמוד:10

6 : עמוד בספר מתמקד במצב 2 פעילותבדיוןה שבו מספר הקבוצות ומספר הפריטים בכל קבוצה שווים זה ב מצב זה מתאימים רק שנ י . לזה תרגיל כפל – תרגילים ולא ארבעה . אחד ותרגיל חילוק אחד הצעה להרחבת הפעילות ה תלמידים מוצאים מצבי כפל בציור הפתיחה ומשלימים בהתאם את תבנית הכפל והחילוק המחיקה . מהחוברת המלווה כמה תרגילים מתאימים : שואלי ם ? אילו תרגיל ים ? לכל תבנ ית 10 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל וחילוק - חלק ב

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר