|
|
עמוד:12
8 : עמוד בספר עוסקת במצבעם המורה 3פעילות חילוק במשמעות של חילוק להכלה ברכב ת מסדנת צע צוע י העץ של כפי שהכיר ו התלמידים , אלעזר הנגר . 6בספר " כפל"בפרק הפעיל ות נועדה להכיר לתלמידים . תרגיל ח ילוק עליהם להיעזר באמצעים מוחשיים כדי לבנ ות ) פתקיות ומשטחי יחידה ( והם יכ ולים להציע , את הרכב ת . דרכים שונות לבנייתה 02י היו תלמידים שייקחו מראש , 4יחידות ויסדרו א ותן בקבוצות של 4יהיו תלמידים שיסדרו קבוצות של יחידות בסך 02יחידות עד שיגי עו ל- ויהיו תלמיד ים שיסתמכו על , הכ ול תרגיל הכפל המתאים או על חיבור . חוזר חשוב לאפשר לכל תלמיד לפתור . את הפעילות בדרך שלו הדרכיםהיא להציג אתמטרת הדיון ה תלמידים השתמשו בהןשהשונות . כדי לבנות את הרכבת לאחר הדיון מציגים ל תלמידים את למציאתתרגיל החילוק המתאים . מספר הקר ונות : תרגילי הכפל המתאימי ם לרכבת . 4 × 5 = 02או 5 × 4 = 20 12 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל וחילוק - חלק א
|

|