|
|
עמוד:10
: עמוד בס פר ? מה עוד מגלים סדרות Iהתיכב הצעה לפעילות נוספת : הוראות ובכל פעם יוצרים סדרה שיש בה , מזמיני ם כמה מתלמידי הכ יתה להסתדר בשורה• , שיער בהיר ושיער כהה : לדוגמה , דגם חוזר באמצעות תכונה של אותם תלמידים הדגם עצמו . תלמידים המרכיבים משקפיים ותלמידים שאינם מרכי בים משקפיים ועוד , צבע החולצה ) . איברים 3או 2דגם באורך ( צריך להיות פשוט שאר התלמידים צריכים לגלו ת את החוקיות ולמ צוא תלמידים שאינם• . עומדים ל יד הלוח ומתאי מים ל המשיך את הסדרה לפי החוקי ות שלה כך שבכל פעם , בעצמ ם " סדרות תלמידים"לאחר מכן אפשר להציע להם לבנות • . ושאר תלמידי הכיתה י מצאו את החוקיות – תלמיד אחר יזמין תלמידים לעמוד בשורה 6 שלום הבלש בפעילות ז ו מבנה הדגם ילד בל י ( ABB החוזר הוא ילד עם , ילד עם כובע , כובע ולכ ן הילד הבא , ) כובע בסדרה צריך להיות עם והאפשרות המתאימה , כובע : היא זו 10 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל וחילוק - חלק א
|

|