|
|
עמוד:4
בפרק ? מה מציאת מספר הקבוצות – חילוקא . בכל קבוצה נתוןהפריטיםמספר כשלקבוצות שוות פריטיםחלוקת • פי כלל נתוןלמוחשית בחלוקה והתנסותהמתאים לפעולות חילוקמצב זיהוי • מציאת מספר הפריטים בכל קבוצה – חילוקב . כשמספר הקבוצות נתוןשוותלקבוצותפריטיםחלוקת • תרגיל חילוקמספר הקבוצות והתאמת הפריטים ובו מספרוניםנתשמצב זיהוי • פתירת תרגילי חילוקג . תרגילי חילוק בדרכים שונותפתירת • המחשהאמצעי אביזרים המלווהבחוברתהיחיד משטחי • המלווהבחוברתכפל כרטיסי משחק • המלווהבחוברתמדבקות • המלווהבחוברתמטבעות • המלווהבחוברתלבעיות מילוליותתבנית כפל וחילוק מחיקה • מעבדות קבוצות יצירתכפל על ידי מצביבמעבדה זו אפשר לייצג – כפלצעצועימעבדת • שוות . בוחרים צעצוע וקובעים את שני הגורמים : מספר הקבוצות ומספר העצמים בכל קבוצה . הקבוצות כשמספר מצבי חילוקלייצגזו מאפשרת מעבדה – שוותקבוצותמעבדת • להיעזר ליםויכהתלמידים . אינו ידועקבוצהידוע או כשמספר הפריטים בכל אינו בעיותאותרגיליםלפתור יכדוכן , והחילוקהכפלמשמעותעלללמודדיכ במעבדה ללחוץ על גלגל צריךסכום הפריטים הכולל בחירה שללאפשר כדי . וחילוקלכפ " . אפשר לקבוע את מספר העצמים הכולל"ולסמן השיניים נוחהבצורהחילוק מצבילהציגאפשר זובמעבדה – וצבעמספר,כמותמעבדת • לקבוצות שוות חלוקתם על ידי זההפריטיםמספר של סידורים שוניםבתנסותהול . אוטומטיבאופןבשורותסידוראועהיצב , ירהר ג בעזרת ר שיעלויםו שבגדליםצותיקפלהדגיםאפשר זובמעבדה – המספריםישרמעבדת • . המספרים 4 מדריך למורה | מבוא לפרק ״כפל וחילוק - חלק א״
|

|