עמוד:13

: עמוד בספר היא פעילות עם המורהמטר ת ה לה תנסות ביצירת מצבי כפל ול חשב את סך כל הפריטים בקב וצות בא ופ ן , כדי לי צור תרגילים שונים . חווייתי מחלקים את הכי תה לקבוצות לכל קבוצה אותו כלל . בגדלים ש ונים . מספר כרטיסים זהה – מ נחה מתעדים את ה תוצאו ת בטבלה על : הלוח באופן הזה ה יא להעלות רעיונ ותמטרת הדיון שונים לחישוב מספר הכרטיסים . למשל חיבור חוזר , הכולל כרטיסים 2או של 5ב מקרים של לכל תלמיד ייתכן שחלקם יחשבו את סך כל הכרטיסים על ידי ספירה . בקפיצות שוות בפעיל ות זו א ין משמעות , שימו לב יש . לציורים שעל כרטיסי המשחק לשמור את הכרטיסים לשימושים . נוספים במהלך הפרק היא המשך של העבודה 7 פ עילות ומומלץ לתת אותה לאחר , בקבוצות ה תנסות ממשית עם חלוקת הפעילות מכוונת את . הכרט יסים ה תלמיד ים לחשב בעזרת חיב ור חוזר כדי לחש וף אותם למשמעות . הנלמדת בפרק זה , הכפל 9 מספר 4 2 3 התלמידים כרטיסים לכל 4 16 8 12 תלמיד כרטיסים לכל 5 20 10 15 תלמיד 13 מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר