|
|
עמוד:8
7777 6 : עמוד בחוב רת חזרה לתלמידים שונים יש צרכים ומן המורה מצ ופה לתת, שונים מענה לכל תלמיד ותלמידה על פי כך שתתקיים למידה, צורכיהם מועילה שתוביל אותם למיצוי היכולות ולתחושת הנאה ומסוגלות בתהליך רכישת . הקריאה והכתיבה הם ) בעלי רקע צהבהב ( 9 – 6'עמ תלמידים הזק וקים . דפי חזרה קסםלחזרה על הנלמד בחוברת יכולים להתנסות 3וחברים בקריאה ובכתיבה ברמה של מילים ומשפטים קצרים,צירופים כדי לצמצם פערים ולבסס את שלהם לקראת המעברהידע לסימן הניקוד שנלמדהמאתגר 4קסם וחבריםבתחילת חוברת גם בדפי : שימו לב . החולם – החזרה המשימות מדורגות לפי , אורך המבע ( רמות מורכבות ועל ) ’ וכד, אל מול הפקהז יהוי המורה בכיתה להתאים את המשימות ואת דרכי העבודה לתלמידים עם קושי . לתלמידים ,בתהליך הקריאה והכתיבה שילוב של משחקי למידה בשלב זה של החזרה הוא חשוב . במיוחד המשחק מגייס את התלמידים מזמן חוויות, לחזרה נוספת הצלחה בעקבות התרגול הרב ומוביל לפיתוח תפקודי לומד חשובים נ וספים כגון ח יזוק חיזוק, בין-אישיותמיומנויות חיזוק, תפקודי לומד עצמאי . התפקודים הניהוליים ועוד כדאי לשלב משחקים מתוך מרכז המורים בסביבה הדיגיטלית למור ים ובסביבת התרגול . הדיגיטלית לתלמיד הבחנה שמיעתית והכרת צירופים ? במה מתחילה כל מילה לפני הפעילות כדאי לחזור על הצירופים ולתרגל בעל-פה איתור . שלהם במילים שאינן מצוירות בעמ וד הזה ובקשו מהתלמידים, "סירה"כדי להדגים את הפע ילות אמרו למשל להסתכל בשורה הראשונה של הצירו פים ולמצוא את הצירוף שפותח לומר בנפרד את המילה, הנחו אותם לגזור את הציורים . את המילה . לבודד את הצליל הפותח ולמצוא אותו בחוברת, שבכל ציור , ספרים, פיל, אישה, משאית, סירה, תינוק, גיטרה, חילזון : המילים הן . וילון, מיטה, ציצית, שביל 8 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 4
|

|