|
|
עמוד:14
14141414 14 : עמוד בחוב רת פוסטר חוברת ז ו עוסקת בנושא משפחה . ומתמקדת במשפחה של תמר הטקסטים הייעודיים להוראת – הקריאה מתמקדים במשפחה מהצגת בני המשפחה ועד לאירועים הקשורים לבני , המשפחה השונים ולכולם יחד בילוי, חג, טיול, מסיבה : למשל . 'משותף וכו , על הלוחהקרינו את הפוסטר את מי : ושאלו את התלמידים בתמונה הזו אתם כבר מכירים ? מהחוברת הקודמת הסבירו לתלמידים שז ו המשפחה . של תמר לאחר הקרנת הפוסטר על הלוח בחרו חלק מהפעילויות המוצעות כאן בהתאם למאפייני התלמידים הפעילויות . והתלמידות בכיתה השונות מכוונות לפיתוח תפקודים שפתיים שונים ולחיזוק השייכות והתפקודים החברתיים-רגשיים של . התלמידים חיזוק הידע הסמנטי בקשו מהתלמידים לספר מה• . הם רואים בתמונה ? מי מופיעים בתמונה : שאלו• מי ? מי בוגר ? מה הם עושים ? לפי מה אנחנו יודעים ? צעיר בקשו מהתלמידים לתאר את• . הדמויות המ ופיעות בתמונה לתלמידים המסוגלים לכך אפשר להציע לחבר חידה שבה הם מתארים את אחת הדמויות ושאר התלמידים . מנסים לגלות מי היא הנחו את התלמידים לנסות• ולחבר בעל-פה או בכתב דו-שיח בין שתי דמויות . בתמונה : חיזוק ידע גרפו-פונמי ומודעות פונולוגית בקשו מהתלמידים . ליד הדמויות בבועה מופיע השם והתפק יד• לנסות ולקרוא חלק מהשמות שהם מכירים א ו לציין את שמות . האותיות שהם מכירים בקשו מהתלמידים לחלק לצלילים שמות של דמויות או של חפצים• . המופיע ים בתמונה בקשו מהתלמידים לנס ות ולמצוא שתי מילים או יותר המופיעות• בקשו, מתלמידים המסוגלים לכך . בתמונה ומתחילות באותו הצליל למצוא מילה נוספת של דבר שאינו מופיע בתמונה ומתחיל באותו . הצליל מילים ואפילו, עודדו את התלמידים המסוגלים לכך לכתוב צלילים• . המתאימים לתמונה, משפטים 14 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 3
|

|