|
|
עמוד:6
6666 6 : עמוד בחוב רת חזרה לתלמידים שונים יש צרכים וכל תלמיד ותלמ ידה, שונים שיקדם, זכא ים למענה מותאם למידה יעילה ויפתח תחושת הנאה ומסוגלות בתהליך רכישת . הקריאה והכתיבה ) רקע צהבהבבעלי ( 9 – 6 ' עמ תלמידים הזקוקים . הם דפ י חזרה קסםלחזרה על הנלמד בחוברת יכולים להתנסות 2וחברים בקריאה ובכתיבה ברמה של מילים ומשפטים קצרים, צירופים לצמצם פערים ולבסס אתכדי שלהם לקראת המעבר הידע לסימן הניקוד שנלמד בחוברת . החיריק – 3קסם וחברים החזרהגם בעמודי : ימו לבש רמתהמשימות מדורגות לפי אלזיהוי, א ורך המבע ( מורכב ות ועל המורה, ) ’ מול הפקה וכד בכיתה להתאים את המשימות . ואת דרכי העבודה לתלמידים בעבודה עם תלמידים שלהם קושי בתהליך רכישת הקריאה חשוב מאוד לשלב, והכתיבה . משחקי למידה בשלב החזרה המשחק מגייס את התלמידים מזמ ן חוויות של, לחזרה הנוספת ומוביל, הצלחה בעקבות התרגול לפיתוח תפקודי לומד חשובים נוספים כגון חיזוק מיומנויות חיזוק תפקודי לומד, בין-אישיות חיזוק התפקודים, עצמאי כדאי לשלב . הניהוליים ועוד משחקים ממרכז המור ים בסביבה הדיגיטלית ומסביבת התרגול . הדיגיטלית לתלמיד גרפו-פונמיתהבחנה שמיעתית והתאמה ? במה מתחילה כל מילה של צירוף למילה לפני הפעילות כדא י לחזור על הצירופים ולאתר אותם במילים שאינן ובקשו מהתלמידים, "תפוח"אמרו : למשל . מאוירות בעמוד זה בשורה הראשונה של" תפוח"להצביע על הצירוף הפותח של . הצירופים , לומר את המילה שבכל איור, הנחו את התלמיד ים לגזור את האיורים שימו לב לכך . לבודד את הצליל הפותח ולמצוא אותו בעמוד , שהתלמידים צריכים לזהות את המילה המתאימה לציר וף המוצג . מילים בעצמםואינם צריכים להפיק אבטיח, תפוז, דלי, מחברת, בננה, שתיים, חמור, ירח : המילים הן . ודג הצעה למשחק 2בשלב זה תרגול נוסף של המשחקים המלווים את חוברת• עשוי לסייע ) להדפסה במרכז המורים בסביבה הדיגיטלית ( . ולהרח יב את אפשרויות התרגול מתוך הנאה ועני ין 6 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 3
|

|