עמוד:13

11111111 11 : עמוד בחוברת . בחרו סוף מתאים לסיפור קריאה וזיהוי משפט בקשו מהתלמידים לקרוא את המשפטים ולהסביר א יזה מהם לדעתם ) או לא מתאים ( מתאים לא הג יוני : "לדוגמה . לסוף הסיפור שאבא יגיד לבת שלו שהצדפים לא נכון שבים אין"או " לא יפים חשוב לתת לגיטימציה " . צדפים ולזכור שהתשובות, לכל תשובה של התלמידים מבוססות על נ יסיון החיים שלהם ועל תגובות שקיבלו מהוריהם או ממבוגרים אחרים . בסביבה כדאי להסביר לתלמידים שלפי החוק אסור לאסוף צדפים בחוף ולספר, הים ולקחת אותם הביתה שהצדפים והקונכיות משמשים לעיתים קרובות מקום מקלט או מקום מחיה לבעלי חיים קטנים . החיים בשפת הים איתור פרטים . ענו על השאלות הנחו את התלמידים לאתר את התשובה בטקסט ולסמנה לפני אסטרטגיה זו . כת יבת התשובה היא כלי לוויסות תגובות והיא חשובה עבור, התלמידים תלמידים שלעיתים פועלים . בפזיזות 13 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 4

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר