|
|
עמוד:7
5555 5 : עמוד בחוברת , קראו את השיר פעם נוספת . 5 והנחו את התלמידים כשהם שומע ים בית או להצביע בקשו מהם . שורה שנוגעים בהם משעשע או, להסביר מה מרגש אפשר . מפליא אותם בטקסט לתת לשאר התלמידים להגיב . לתלמיד או התלמידה ששיתפו פעילות אישית אומנותית את התלמידים לבחור ביתהנחו אחד שקרוב לליבם מתוך השיר לאחר מכן בקשו . ולצייר אותו מהם להראות לכיתה את הציור . ולהסביר למה בחרו בבית הזה בואו נדבר המשוררת מפרטת בשיר מה• , מכתב, סיפור : אפשר לכתוב , שם של רחוב, שלט של חנות שאלו את . פתקה, סוד מה עוד אפשר : התלמידים ? לכתוב הנחו את התלמיד ים לחשוב • מה יוכלו לעשות כשידעו : שאלו . לכתוב כל מה שירצו ? למי תכתבו ? מה תכתבו מה : שאלו את התלמידים• סוד שכותבים על, דעתכם ? הוא עדיין סוד, פתק הרחבה והעשרה אפשר לדבר בכיתה על חומרים כתובים ששרדו ונמצאו לאחר שנים , ספרי חוק ים : מזמן, ומספקים לנו מידע על העולם שהיה פעם, רבות תיאורים של, סיפורים על ילדים וילדות, סיפורים על מלכים ומלכות יומנים של אוניות ושל נוסעים שעברו, מקומ ות שלא ידעו על קיומם . והכול בזכות הכתיבה . . . ממקום למקום 7 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 4
|

|