עמוד:12

5 8 : עמוד בספר , מ ציגה מצב כפל שונה 6 פעילות גם הוא מסדנת צעצועי העץ של דינוזאור שעל גבו מספרים : אורית הדינוזאור . שונים של לוח יות ע צם . מ ופיע גם במעבדה הדיגיטלי ת התלמידים משלימים א ת . ה מספרים בתבנית על פי הציור , כדי לזהות את הגורמים השונים חשוב שהתלמידים יתנסו בתיאור בתיאור . הד ינוזאורים באופן מילולי המילולי הם יבטאו בשפה שלהם את שני התפקידים השונים של מספר : הגורמים בתרגיל הכפל כלומר מספר ( הדינוזאורים ומספר הלוחיות על כל , ) הקבוצות כלומר מספר הפריטים ( דינוזאור ) . בכל קבוצה מושית הבלשית בפעיל ות זו מבנה הדגם ולכ ן , רזוחהABCD הוא הדגלים הבא ים בסדרה : ה ם אלה פעילות דיגיטלית מעבדת צעצועי בספר הדיגיטלי ובסביבת המורה אפשר למצוא את . במעבדה זו אפשר לייצג מצבי כפל על ידי יצירת קבוצ ות שוות . כ פל מס פר הקבוצות ו מספר : בוחרים צעצו ע וקובעים א ת ש ני הגורמים . הפריטים בכל קבוצה 12 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר