|
|
עמוד:11
: עמוד בספר מתרגלים כתיבה של 4פעילותב הגורמי ם השונים במצב כפל . בת בנית , כדי לזהו ת את הגורמים השונים חש וב שהתלמידים יתנסו בתיאור בתיאור . הרכבות באופן מילול י ה מילולי הם יבטאו בשפה שלהם את שני התפקידים השונים של מספר : הגורמים בתרגיל הכפל , ) כלומר מספר הקבוצות ( הקרונות כלומר ( ומספר החלונות בכל קרו ן ) . מספר ה פר יטים בכל קבוצ ה על התלמידים לצייר 5פעילותב הדוגמה . לראשונה רכבות בעצמ ם ה מופיע ה בתח ילת הפעיל ות מראה כיצד עליהם ל עשות זא ת באופן חשוב להדגיש להם שיש . גרפי לצייר א ת הקרונות ואת החלונות בכל קרון לפי ה מידע שנמסר . בתבנית שבכל סעיף 7 ? מה עוד בונים רכבות | משחק משטחי יחידה מהחוברת המלווה : אביזרים פתקי ות : ציוד נוסף : הוראות . מתחלק ים לזוגות• אחד מבני הזוג בונה רכב ת כרצונו בעזרת פתק יות ומשטח י • . יחידה בלי שחברו או חברתו יראו או תה אומר כמה קרונות יש ( ה וא מתאר א ת הרכבת שב נה לבן הזוג • ומבקש ממ נו לבנות א ת , ) ברכבת וכמ ה חלונות בכל קרון . אותה רכבת בדיוק . משווים בין ש תי הרכבות• 11 מדריך למורה | כפל
|

|