עמוד:10

4 6 : עמוד בספר מכירים אתפעילות עם המורה ב סדנת צעצועי העץ של אורית הרכבות שילדי השכונה . ה נגר ית בונים בסד נה מלוות את הלמידה קרונות הרכבת הן . לאורך הפרק : י יצוג פשוט למ צב כפל מספר הקרונות ברכבת מייצג • . את מספר הק בוצ ות מספר החלונות בכל קרון מייצג• . את מספר הפריטים בכל קבוצה אורית הנגרית מציגה את הכלל בכל : שלפ יו יש לב נות את הרכבות קרון צריך להיות אותו מספר של . חלונות סידור החלונ ות בכל קרון , שימו לב אבל מספר , לא חייב להיות זהה החלונות חייב להיות זהה בכל . הקרונות היא לבדוק את מטרת הדיון . ה תאמת הרכבות לכלל של אורית יש כמה דרכים לתקן את הרכבת וכדאי , של מיכל כך שתתאים לכלל לאפשר לתלמידים להציע . אפשרויות שו נות על התלמידים לזהות 3פעילותב אילו רכבות מתאימו ת לכלל של כלומר באילו רכב ות יש , אורית . אותו מספר של חלונות בכל קרון , חל ונות בכל קרון 4ישסעיף דב ואף על פי ש החלונות מסודרים הרכבת מתאימה – באופן שונה . לכלל של אורית ? מה עוד בונים רכבות | הצעה לפעילות נוספת משטחי יחידה מהחוברת המלווה : אביזרים פ תקיות : ציוד נוס ף : הוראות מבקש ים מכל תל מיד ותל מידה לבנות רכבות שונו ת בעזר ת ) . המייצגים חלונו ת ( ומשטחי היחידה ) המייצגות קרונות ( הפתקיות : דוגמאות אפשריות . חלונות 4ובכל קרון , קרונות 2בנו רכבת שבו • . ובכל קרון חלון אחד , קרונות 3בנו רכבת שבו • . ומספר חלונות כרצונכם , קרונות 5בנו רכבת שבו • . חלונות 2ובכל קרון , בנו רכבת שבה מספר קרונות כרצונכם• 10 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר