|
|
עמוד:6
4 לפרק| מבואכפל בדרכיםמומלץ לנהל דיון קבוצתי . כפליתרגיל לפתור שונות ם דרכימוצגותבפרק • אחד מהם לכל ולאפשר הןי ל איהיו חשופיםוהתלמידותכדי שהתלמידיםהשונות , וזו . היכולת לפתור בדרך נוחה יוצרת גמישותלואת דרך הפתרון הנוחה לאמץ חשובה לתלמידים . מאמר מומלץ לקריאה Teaching for mastery of multiplication . ) 5002ס . פ . ( ה . וגורגאנוס א . ואלאס מרכז מורים ארצי למתמטיקה , . סגליס, בתורגם על ידי . ) הוראת הכפל לשם שליטה ( . בחינוך היסודי 6 מדריך למורה | מבוא לפרק ״כפל״
|

|