|
|
עמוד:82
50505050 50 : עמוד בחוב רת בניית מילים,כתבו את המילים הצליל ח בסוף מילה מופיע בקשו מהתלמידים . בקבוצת פעלים לכתוב את ,את הצליליםלהרכיב . שהתקבל ולקרוא אותוהפועל אפשר להציג את הפעלים או הזמינו, הציגו פועל . בפנטומימה , התלמידים להציגאת אחד לאי זה פועלוהאחרים ישערו משפטים אפשר לחבר . הכוונה הוא, . . . הוא שלח : ולהשלימם . . . " . הוא מרח, . . . הוא ברח, . . . לקח ? מה מתאים לבדיקת ההבנה של המילים בקשו מהתלמידים לקרוא,שנכתבו את הפעלים ולמתוח קו מן הפועל . המתאים אל האיור ? מה מתחרז בקשו מהתלמידים לקרוא את שמונת הפעלים ולזהות ארבעה . זוגות של פעלים חורזים שירים קטניםאפשר לבנות הציעו . מהחרוזים ) גם שטותיים ( ? מי את הגבינה לקח : התחלה כמו . ברח : . . . והתלמידים ימשיכו הצעה למשחק חלקו . איקס-עיגולציירו על הלוח בסיס למשחק – כיתתי"איקס-עיגול"• . הגדירו צליל שלימדתם עד כה, בכל תור . את הכיתה לשתי קבוצות אם . כל קבוצה בתורה תגיד חמש מילים שיש בהן הצליל שנבחר . יסמנו איקס או עיגול באחת המשבצות,הצליחו להגיד חמש מילים . התור עובר לקבוצה המתחרה, אם לא הצליחו . אלכסון / שורה / המשחק מסתיים כשאחת הקבוצות משלימה טור 82 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|