עמוד:52

20202020 20 : עמוד בחוב רת בָרָק יוצאים מהמילה 25 – 20 ' בעמ הזכירו . ומפ רקים אותה לצליליה , לתלמידים את הדמות של ברק . שהכירו בפוסטר שבתחילת החוברת ציינו שדרך שמו של ברק נלמד . לקרוא צלילים נוספים חשוב לזכור שהתלמידים כבר מכירים את כל האותיות מהחוברת וכן נחשפו לסימני הניקוד , הראשונה לכן זהו שלב של ביסוס . קמץ ופתח . ולא הקניה חדשה , הידע והעמקתו ב / הקניית הצלילים בָ ידע עולם מה פירוש : שאלו את התלמידים הסבירו שיכולות להיות ? בָרָק המילה : לה כמה מ שמעויות ; אור בּוֹהק . 2 ; האור הקודם לרעם . 1 ברק כמו הדמות של – שם פרטי . 3 . בחוברת בָ , בָרָק : הקניה בָרָק כתבו על הלוח את המילה הפרידו , לאחר מכן . והקריאו אותה . וקראו אותו בָ מתוכה את הצליל וודאו ב הציגו גם את הצליל . שהתלמידים מזהים את שם האות ב הסבירו שהנקודה בתוך האות והיא מסמנת שצריך , נקראת דגש ציינו גם שבעברית ) . ולא ב ( ב לקרוא . ב ב-אין מילים שמסתיימות הצבעה קראו צליל והזמינו את כל התלמידים להצביע יחד בחוברת על הצליל . שנשמע צבעו רק בָ מדוע נבחר ) . בלון ( ? מה מתקבל אחרי הצביעה : שאלו את התלמידים ? אילו צלילים לא נצבעו ? האיור הזה ? איפה שומעים בָר אמרו בקול את . ודאו שהתלמידים מזהים את כל האיורים בעמוד התלמידים כבר יכולים לקרוא א ת . מחברת וצבר , עכבר , ברגים : המילים ) . עכבר וצבר ( ועליהם לזהות את המילים שמכילות אותו , בָר הצי רוף כ דאי , עם תלמידים שלהם קושי ברכישת הק ריאה והכתיבהבעבודה . תוך הפ רדה מודגשת של הצלילים , להדגים הגייה של המילים בקול כדי להקל על , אפשר להיעזר בלחיצה קלה על אצבע לכל צירוף התלמידים לזהות את הקשר בין הצליל הכתוב לצליל הנשמע במילים . הדבורות 52 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר