עמוד:51

19191919 19 : עמוד בחוברת בניית מילה , כתבו את המילה קריאה וכתיבה של – זהו רגע חגיגי . מילה שלמה מהצלילים שנלמדו כ דאי לשתף את התלמידים בהתרגשות ובאפשרויות הגדולות שנפתחות בפניהם כשהם לומדים . לקרוא ולכתוב הסבירו שאפשר לפרק כל מילה ומהצלילים האלה אפשר , לצלילים גם את . להרכיב מילים חדשות הצלילים שהכרנו אפשר לצרף זה . לזה וליצור מהם מילים חד שות בקשו מהתלמידים לקרוא את ולשלב אותם למילה ר ו- מ הצלילים . גם בקריאה וגם בכתיבה – אחת הבנת המילה ? " מר " מי אומרת ודאו , לאחר בניית מילה שהתלמידים מבינים את בקשו מהם להביט . משמעותה לספר , מ ר באיורים שמצידי המילה למה : מה קורה בהם ולהסביר ובשני , באיור אחד קסם מחייכת ? היא מעקמת את פניה הרחבה שאלו את התלמידים מה פירוש אפשר להרחיב את . מ ר המילה אילו טעמים : הדיבור על טעמים לאי זה מזון יש טעם ? אתם מכירים איזה טעם ? מר / חמוץ / מלוח / מתוק ? אתם מעדיפים למשל , הזכירו גם פעולות אכילה בולעת , סוכרייה מלקקת : באיור , לועס , שותה , אוכלת : וגם , תרופה . לוגם , טועם תמר הולכת לרכבת רק דרך ר עברו עם ? היכן שומעים ר ? אילו מילים תמר פוגשת בדרך לרכבת : שאלו בקשו , כדי לדעת מהו המסלול של תמר . התלמידים על המילים , מספריים : המילים הן ( מהתלמידים לסמן את ציורי המילים שיש בהן ר . ואז לחבר את הציורים בקו , ) רכבת , רקדנית , רעשן , רמזור 51 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר