עמוד:78

46464646 46 : עמוד בחוב רת בניית מילים,כתבו את המילים מן הצלילים שנלמדו מ רכיבים פותחת בפעלים שָ : מילים חדשות . שונים קראו תחילה את ההברה השנייה . שָ ואחר כך צרפו את . . . ) מ ר , א ל ( המופיעה , זוהי טכניקת בנייה שונה צליל אחד . בפעם הראשונה . משותף והאחרים שונים או בקשו , הציגו פועל – פנטומימה והאחרים , מאחד התלמידים להציג . ישערו מהו ? מה מתאים פעילות הבודקת את הבנת המילים . שנלמדו כתבו את המילים ? מי שרה ? מי שר אלו שתי פעילויות שעיקרן עיסוק כתבו את . חוזר בזכר ונקבה מה הם : הפעלים על הלוח ושאלו ; נקבה / זכר . 1 ? ההבדלים . יש ה שותקת שרה במילה . 2 בקשו מהתלמידים לקרוא את הפעלים ולכתוב את הפועל . המתאים ב שורה חזרו אל הפעלים שהתלמידים , כתבו למעלה והטו אותם לנקבה . שאלה / שאל : למשל 78 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר