|
|
עמוד:49
17171717 17 : עמוד בחוברת ? מה מתחיל ב-ר בקשו מהתלמידים להתבונן בעמוד שלפניהם ולחשוב אם הם מכירים אם ביצעו משימה , משימה כזו דומה בעבר ומה לדע תם יש . לעשות בעמוד הזה ל שים לב לרמזים עודדו אותם כמו הדגשת ( החזותיים שבחוברת , ) בסוף המילה / הרקע בתחילת ויכולים לסייע להם להבין מה נדרש מהם גם אם אינם יו דעים לקרוא . את ההוראות בקשו מהתלמידים להתבונן באיורי המילים ולכתוב ר רק מתחת הפנו . למילים שמתחילות בצליל זה את תשומת ליבם לכך שעליהם משום , לכתוב בתוך כתם הצבע שאת הצליל הפותח מילה כותבים . בצ ד שבו מתחילה המילה הציעו לתלמידים להיזכר במילים נוספות שמתחילות ב-ר או למצוא . ולצייר במלבן שמ שמאל , כאלה מכיוון שבדיבור אי אפשר להבדיל יש לקבל גם מילים , בין קמץ לפתח פעלו כך גם . הנכתבות ב-רָ ? מה נגמר ב-ר : בתרגיל הבא תרגול קריאה ב " אפשר להיעזר בכרטיסיות הא . כ די לצרף צלילים ולקרוא אוצר מילים . באיורים יש בעלת מקצוע אחת מדוע היא : שאלו את התלמידים ) . מרפאת – רופאה ( ? נקראת כך אילו בעלי מקצוע נוספים : שאלו ? אתם מכירים הצעות למשחק " ? . . . אילו מילים מתחילות ב "• " ? . . . אילו מילים מסתיימות ב "• " . אתם תרימו יד . . . ואם יש בהן , אני אגיד מילים "• " . תגידו בקול . . . ואם יש בהם , אני ארים חפצים "• עם – ) נמצא במרכ ז המו רים בסביבה הדיגיטלית " ( דגים דגים "• . צירופים או איורים מתאימים עם – ) נמצא במרכז המורים בסביבה הדיגיטלית " ( גלגל הקסם "• . צירופים או איורים מתאימים – ) נמצא במרכ ז המו רים בסביבה הדיגיטלית ( משחק זיכרון צירופים • חשוב להקפי ד להשתמש בצירופים ובאיורים . התאמת צירוף לתמונה כ דאי להציע , לתלמידים המסוגלים לכך . מתאימים מתוך המאגר . לכתוב צירופים או מילים שירחיבו את מאגר כרטיסיות המשחק 49 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|