עמוד:107

75757575 75 : עמוד בחוברת קריאת קטע מי : שאלווהתבוננו באיור 1 . ? מה קורה באיור ? מופיע בו בקשו מהתלמידים לקרוא את 2 . . הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 3 . אפשר יחד . את הקטע בקול אפשר בקריאת, איתכם ,כל התלמידים יחד – מקהלה – ואפשר בקריאה בהמשכים כל תלמיד קורא משפט . וממשיך א ת זה שקרא לפניו ? מה קרה : שאלו,לאחר הקריאה . שאלו על הקשר בין האיור לסיפו ר ? מה נכון . הסיפורשאלות הבנה בעקבות התלמידיםבשאלות ההבנה נדרשים לעבור ממצב של קריאת פענוח למצב של התייחסות למשמעות של המשפטים ושל חשוב לשים . השתלשלות הדברים כ די ,לב לפרטים בכל המשפטים לסמן את השלושה המתאימים . לסיפור אוצר מילים מה עוד . כתיבהקלמר שייך לכלי ? משמשלְמה כל כלי ? שייך חוזרתקריאהעידוד : כדאי לעודד תרגול קריאה באמצעות פעילויות מעו ררות עניין כגון התלמידים מוזמנים לאחוז ברמקול דמיוני ולהקריא – נותפינת הקריי• . לחברים א משפטים מתוך הסיפורולקרתלמידיםאפשר לתת ל – פנטומימה• ילדי הכיתה ינסו לשער איזה משפט . ולהציג אותם בפנטומימה לכיתה . תלמי דיםהמחיזו ה 107 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר