|
|
עמוד:36
4444 4 : עמוד בחוב רת הבנת הנשמע ? מה נשמע היום / מתחילים לקרוא : שיר להקראה תרצה אתר השיר מתאר את החוויה : המשותפת לרוב תלמידי כיתה א הם מתחילים ברכישת אבני היסו ד ובחיי, של השפה הכתובה מגייסים את הידע החדשהיום-יום שורותיו . ומתנסים בקריאה הראשונות והקצרות של השיר מעוד דות את המאזינים לעקוב ולזהות את, באצבע על הדף הקשר בין הצלילים הנשמעים ובין השיר . האותיות והמילים הכתובות תוך שמירה , כתוב בעברית טבעית על המאפיינים הקלסיים של שירה . חריזה וחלוקה לבתים – לפ ני הקריאה הציגו את השיר בשמו וציינו שהוא אמא הולכת לכיתה"מתוך ה ספר הפנו את תשומת ליבם של " . א התלמידים לשם השיר ולשם על מה לדעתכם : ושאלו, הספר ? יספר השי ר קריאת השיר . הקריאו את השיר כולו פעמיים שאלו את התלמידים אם שם השיר ובקשו מהם,מתאים למה ששמעו . לנמק את תשובתם הבית השלישי של השיר משקף את היצירתיות המאפיינת ילדים רבים / לכתובוכל דבר רוצים : "בשלבים הראשונים של רכישת השפה הכתובה אפשר, בעבודה עם תלמידים מתקדמים" . ולכל דב ר רוצים לקרוא בשם ,להציע להם להתנסות בכתיבת מילים על סמך הידע שכב ר רכשו . מאכלים ועוד,משחקים שהם אוהבים,חפצים בכיתה או בחדר : למשל התלמידים ישתמשו במגוון האותיות שכבר – חווייתיתמדובר בכתיבה . ובמקרה זה אין מקום להע רות ולתיקונים,רכשו 36 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|