עמוד:74

42424242 42 : עמוד בחוברת לוטו צלילים המשחק מאפשר לתלמידים לתרגל בדרך חווייתית ומהנה את הקשר ,בין צליל לבין הייצוג הגרפי שלו כלומר בין צליל לאות עם סימן המ שחק אינו דורש היערכות . ניקוד מיוחדת ואפשר לשחק בו במהלך העיקרון הוא של משחק . שיעור בקשו מהתלמידים לגזור : הלוטו את הכרטיסים ולסדר אותם כל ילדה . בערמה כך שפניהם מטה או ילד בתורם ירימו כ רטיס מערמת יקראו את הצליל בקול,הכרטיסים רם ויחפשו את המילה שהצליל הראשון או הראשונה . נשמע בה . מנצחים,שמילאו את הלוח בעבודה עם תלמידים שלהם קושי כדאי ברכישת הקריאה והכתיבה כשלב מקדים לפרק כל להציע מילה לצליליה וכך לאתר את הצליל . שבכרטיס לתלמידים מתקדמים אפשר להציע לנצל את לוחות המשחק למ שחק שבו יש להתאים , לוטו אחר הנחו . לציורים רק צלילים סוגרים את התלמידים להכין כרטיסים שעליהם אותיות מתאימות לסופי שלוש מילים,שימו לב . המילים – מצוי רות מסתיימות ב-ה שותקת וכדאי לכוון,קסדה,מסכה,פרה את התלמידים ל זיהויה לפני הכנת כמו כן כדאי להסביר . הכרטיסים "תפוח"מראש את הפתח הגנובה ב " . מפתח"וב 74 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר