|
|
עמוד:45
13131313 13 : עמוד בחוברת ? ב-מ מה מתחיל בקשו מהתלמידים להתבונן בעמוד שלפניהם ולחשוב אם הם מכירים אם ביצעו משימה , משימה כזו דומה בעבר ומה לדע תם יש . לעשות בעמוד הזה ל שים לב לרמזים עודדו אותם כמו הדגשת ( החזותיים שבחוברת , ) הרקע בתחילת המילה או ב סופה ויכולים לסייע להם להבין מה נדרש מהם גם אם אינם יו דעים לקרוא . את ההוראות בקשו מהתלמידים להתבונן באיורי רק מתחת מ המילים ולכתוב הפנו . למילים שמתחילות בצליל זה את תשומת ליבם לכך שעליהם משום , לכתוב בתוך כתם הצבע שאת הצליל הפותח מילה כותבים . בצ ד שבו המילה מתחילה הציעו לתלמידים להיזכר במילים או מ / מָ נוספות שמתחילות ב- ולצייר במלבן , למצוא כאלה . שמשמאל מה : פעלו כך גם בתרגיל הבא ? נגמר ב-ם הצעות למשחק חפשו – " ? אילו מילים מסתיימות ב-ם ? ב-מָאילו מילים מתחילות "• בכיתה או בסביבת בית הספר מילים שמתחילות או מסתיימות . בצלילים הנלמ דים ובקשו , הרימו חפצים שונים – " ם / מ / יש מָחפצים שבשם שלהם "• מהתלמידים להגיד בקול רק את שמות החפצים ששומעים בהם את . הצלילים הללו כל קבוצה בתורה . חלקו א ת הכיתה לשתי קבוצות – " תחרות שמות "• . ת , תָ , ת , ם , מָ , מ : תחשוב על שם שיש בו צליל מהצלילים שנלמדו . המשחק מסתיים כשלאחת הקבוצות אין רעיון לשם נוסף 45 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|