|
|
עמוד:103
71717171 71 : עמוד בחוברת כתיבה,השלימו , השלמת פעלים בזכר ובנקבה יחיד או, בהווהכולם בבניין קל ללמד אתאין צור ך ( יחידה לשוניים כמוהתלמידים מושגים הראו,לפני הביצוע ) . אלה לתלמידים שוב את התבנית החוז רת של הפעלים בזכר והציעו להם לכתוב לפי,ובנקבה . התבניות אפשר לעורר משמעות ולציין שהתבנית עוזר ת לנו לדעת אי ך בתבנית הזו ( לכתוב את המילה לא להשמיט את האות ה : לדוגמה בסוף המילה אף על פי שהיא אינה ) . נשמעת כתיבה,השלימו התלמידים יתבוננו באיורים וישלימו המתאים מתחת לכלאת הפועל בזכר ונקבה הואהעיסוק . איור המודעותחלק מפיתוח . המורפולוגית שבהם נלמד על סימן הניקוד שווא, לפני המעבר לעמודים הבאים חשוב לעצו ר כ די לבסס ולתרגל את השווא בצליל,המבוטא כמו סגול צליל סימן הניקוד שווא עלול להיות מוקד קושי . הרווח שנלמד עד כה מומלץ לאפשר לתלמידים תרגול מגוון הכולל . לתלמידים מסוימים וכן כתיבה וקריאה של צירופים,הבחנה בשווא במילה שהם שומעים , ל שם כך אפשר להשתמש בסביבה הדיגיטלית לתלמידים . ומילים בשווא במשחקים המודפסים ובדפי התרגול וההעשרה הנמצאים במרכז . המורים בסביבה הדיגיטלית 103 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|