|
|
עמוד:73
41414141 41 : עמוד בחוברת התאמת, הבנה ? מה מתאים משפטים לאיורים על הצליליםזוהי חזרה כללית . שנלמדו עד כה הסבירו שלכל איור מתאים רק . משפט אחד בקשו מהתלמידים לקרוא את ולמתוח קו מן המשפטהמשפטים . האיורהמתאים אל ? מה יש בים הציוריםיש למתוח קו אל . המ תאימים ? מדוע זה קשור לים : שאלו יש לקבל כל תשובה שיש לה . הסבר מתאים הצעה למשח ק אפשר להציע לתלמידים להכין כרטיסיות – " ? . . . מה יש ב : "משחק חידות ? מה יש בחווה : למשל . בדומה לפעילות הזאת, שאלה על מקומות שונים התלמידים יבחרו מקום מתאים ויכתבו ? מה יש בבית ? מה יש בכיתה ויציירו ) גם אם לא למדו ע דיין את כל סימני הניקוד המתאימים ( אותו ילדי הכיתה . חלקם קיימים במקום שבחרו וחלקם לא – ציורים שונים . האחרים יוכלו ללמוד מתוך הכרטיסיות שיצרו התלמידים בעצמם 73 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|