|
|
עמוד:43
11111111 11 : עמוד בחוברת תמר הולכת לתחנה רק דרך ת באיזה צליל מתחיל השם : שאלו אילו מילים תמר פוגשת ? של תמר ? ת היכן שומעים ? בדרך עברו עם התלמידים על המילים . אותן נכוןמשיימיםוודאו שהם , כ די ל דעת מה המסלול של תמר בקשו מהתלמידים לסמן את , ת האיורים שיש בהם את הצליל המילים . ולבסוף לחבר ביניהם בקו , תפוז , תפוח : שיש לסמן הן . תחנה , תנור , תרנגול באיזו ? באיזו מילה שומעים ת הבחנה ? מילה שומעים ת שמיעתית כדאי לעבור עם התלמידים על האיורים לגזירה ולוודא שהם . מכירים את כל מה שמאויר בהם הנחו את התלמידים להגיד בקול , את שמות הפריטים המאוירים ל זהות באילו מילים שומעים את ולהדביק כל , ת ובאילו ת הצליל . איור בעמודה המתאימה הצעות למשחק אפשר להשתמש . כדאי לתרגל ולחזק את הצלילים הנלמדים דרך משחק . ב ובכרטיסים המאוירים שבערכת האביזרים " בכרטיסי אותיות הא מתוך ( פזרו על רצפת הכיתה או על שולחן תמונות של מילים שונות • והנחו את התלמידים לאסוף כמה שיותר מילים , ) ערכת האביזרים . שמתחילות או מסתיימות בצלילים שנלמדו מתוך ( ב " פזרו על רצפת הכיתה או על שולחן קלפים של אותיות הא • לזהות , לבחור קלף בתורםוהנחו את התלמידים , ) ערכת האביזרים . ) ם / םָ ( את האות ולקרוא אותה בצליל שנלמד 43 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|