|
|
עמוד:42
10101010 10 : עמוד בחוב רת מה נגמר ? מה מתחיל ב-ת הבחנה שמיעתית ? ב-ת אם התלמידים חשוב לבדוק האיורים ואם הםמכירים את כל . במילה המתאימהמשתמשים קראו , לפני הפעלת התלמידים , מחברת , תנין ( בקול את המילים , משאית , תפוח , קשת , תנור ואחר כך הדגישו , ) דלת , מברשת . ת ואת הצליל ת את הצליל עודדו את התלמידים להתייחס לרמזים החזותיים המופיעים כמו הרקע המודגש ( בחוברת , ) שבתחילת מילה או בסופה ויכולים לסייע להם להבין מה נדרש מהם גם בלי לדעת לקרוא את . ההוראות ת ו- ת בקשו מהתלמידים לזהות ולמתוח קו מכל , שבאיוריםבמילים . לצליל המתאיםאיור הצעות למשחק ולתרגול ועל , ו-ת כתבו על צד אחד של הלוח את הצירופים תָ – " ים-יב שה "• הזמינו קבוצת תלמידים לעמוד . הצד השני של הלוח את האות ת ת או מסתיימות / אמרו מילים שמתחילו ת ב-תָ . מול הלוח , במרכז . והתלמידים יקפצו אל הצד המתאים לפי הצליל שנשמע במילה , ב-ת הראו לתלמידים חפצים שונים ובקשו מהם – כתיבה על לוח מחיק • . ת או ת בהתאם לחפץ שהראיתם , לכתוב על גבי הלוח המחיק תָ 42 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|