עמוד:28

25 הכרת האותיותקסם וחברים | אותהכרת – הוראהמהלך יחידת מליאה הכתיבה . לכל תבצור בשם, בצליל ויחידת מליאה הכוללת היכרות עם האות : שיעורכל בפתיחת . דומהוכלך מ – נין, מ ת – ת : מתחיל בצליל של שם האות . למשלה,תומך זיכרוןאיור מוצמד אות . שנכתב במיוחד לתוכניתשיר מקוריהכוללסרטוןבתלמידים צופיםה,השני של היחידהבחלק ,ביתי-ףלחיזוק העיקרון האל,צליליםמילים שהאות מופיעה בהן במגוון איורים של מציגסרטוןה ה של אופן כתיבת האות . דגמוה כרטיסיות של כל האותיות לתלייה בכיתה . מצורפותהאביזרים בערכת פעילויות בחוברת ללא ( 2 ו- 1 זהה לסדר ההופעה שלהן בחוברות קסם וחברים סדר הצגת האותיות בחוברת . ) אותיות סופיות . כל אותפעילויות מגוונות לתרגולנפתחת בפעילויות קבועות ונמשכת באותכל ת הקניי םאיוריותומך זיכרוןכאיור המשמש ,תהאויםמופיעובה ,שורת הקניהבראש העמוד . 1 הצגת הצלילים השונים של אותה האות מופיעה במגוון תנועות . ןבהמילים שנוספים של . בהצגת כל הגרפו-פונמיקשר מבססת את הו,ביתי-ףאות מחזקת את הבנת העיקרון האל . כתיבתהאופןרגלים את זיהוי האות ואת ת אות ואות התלמידים מ והתלמידים נדרשים לזהות את ,תןדומות בצוראותיות המוצגות – הבחנה חזותיתתרגול . 2 האות הנלמדת . ת . אימון בכתיבת האו – הפקהתרגול . 3 תפזורת,או ציורבתוךמופעים של האות הנלמדת 10 מציאת – מופעיםזיהויתרגול ב . 4 . האותיותוצביעת מסומנות האותיות שכבר נלמדו . , ובובתחתית כל כפולת עמודים מופיע סרגל אותיות 28 קסם וחברים | הכרת האותיות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר