עמוד:39

7777 7 : עמוד בחוב רת הפוסטר הזה נלמד בשלב שבו התלמידים עדיין לומ דים להכיר זה לכן כדאי לנצל אותו לחיזוק . את זה חברתיים-רגשייםתפקודים שיגבירו את תחושת השייכות . לכיתה ולחברת התלמידים חיזוק השייכות והתפקוד החברתי-רגשי מהתלמידים לציין אתבקשו• . שמות החברים של קסם אפשר לעודד אותם לומר שמות של חברות וחב רים חדשים . בכיתה מהתלמידים לתאר אתבקשו• במה הם : החברים של קסם ? במה הם שונים ? דומים אפשר לעודד את התלמידים לספר גם במה הם עצמם דומים לחבריהם לכיתה ובמה הם אפשר לקיים את ( שונים מהם . ) הפעילו ת גם בזוגות מהתלמידים לספר עלבקשו• התחביבים של הילדים . שבתמונה אפשר לעודד אותם לספר מה התחביבים האישיים שלהם ולשאול חברים לכיתה על . התחביבים שלהם תוכלו להכין גרף כיתתי המציג כמה תלמידים מתעניינים בכל . תחביב 39 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר