|
|
עמוד:95
63636363 63 : עמוד בחוברת קריאת קטע הסיפור . הקטע מתאר התרחשות מבוסס על משפטים קצרצרים שיש . בהם מילים מוכרות מה : התבוננו באיור ושאלו 1 . ? מה עושים ? קורה בו התלמידים לעיין בקטעבקשו מ 2 . . מוכריםולמצוא בו שמות בקשו מהתלמידים לקרוא את 3 . . הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 4 . אפשר יחד . את הקטע בקול אפשר בקריאת,איתכם , כל התלמידים יחד – מקהלה – ואפשר בקריאה בהמשכים כל תלמיד קורא משפט . וממשיך את זה שק רא לפניו המשמעות שלכדאי לחזור על : סימני הפיסוק ,"רגיל"בסוף משפט – נקודה . משפט שמספר משהו מסמנות דיבור ישיר – נקודתיים ) . מה שהדמות אומרת ( . מסמן שאלות – סימן שאלה הבנה ? כן או לא נשאלים שאלות הבנההתלמידים איך : שאלו, תשובהבכל . קצרות ובקשו לחזור לקטע ? אתם יודעים . הדבר כתובולהראות היכן בעבודה עם תלמידים שלהם קושי חשובברכישת הקריאה והכתיבה ,להקדיש זמן למבנה הטבלה להזכיר שכבר עבדנו עם מבנה ובמי דת הצורך להסביר שוב,דומה . במפורש חוזרתקריאהעידוד : כדאי לעודד תרגול קריאה באמצעות פעילויות מעו ררות עניין כגון התלמידים מוזמנים לאחוז ברמקול דמיוני ולהקריא – נותפינת הקריי• . לחברים ואחרים ימצאו,תלמי ד יציג בפנטומימה משפט מהסיפור – פנטומימה• . את המשפט אוצר מילים אפשר . אפשר לבקש מהתלמידים לסמן אותם . בקטע יש פעלים רבים ) . הלך,קפץ,ישב,עמד ( ? אילו עו ד פעולות אתם מכירים : ל שאול ) . לחש, שרה, שרק ( ? אילו פעולות בסיפור עושים בפה 95 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|