|
|
עמוד:93
61616161 61 : עמוד בחוב רת השלימו בָאו ב . חזרו על ההבחנה בין הצלילים בקשו . שהאיורים מובניםודאו מהתלמידים להשלים את הצליל . הנכון במילים שמתחת לאיורים ,בננה,ברד : המילים המוצגות הן , ברח, דבש, נבח, מחבת, במה . חבש ? ב-במה נגמר . בסוף מילה ) ללא דגש ( ב זיהוי . דגושה בסוף מילה ב בעברית אין ,סנדל,כוכב : המילים המוצגות הן . כלב, לב בניית מילים , כתבו את המילים צירוף צלילים שנלמדו למילים . חדשות תחילה קראו את הצלילים ולאחר מכן בקשו מהתלמי דים לצרף צלילים למילה ולקרוא את המילה . השלמה " מילים מתחלפות " תחרות כל . ים : למשל,כתבו מילה על הלוח . חלקו את הכיתה לשתי קבוצות . קבוצה בתו רה צריכה להחליף אות אחת במילה כדי ליצור מילה חדשה מרוויחה,קבוצה שהצליחה ליצור מילה חדשה באמצעות שינוי אחד הקבוצה . מילים לכל קבוצה 4המ שחק מסתיים אחרי שניתנו . נקודה שהצליחה לשחק ( המנצחת היא הקבוצה עם מספר הנקודות הרב ביותר ) . עם משמעותבצלילים וליצור מילים , רצוי להתאים את המילים הנכתבות על הלוח למשתתפים, כמובן . ולבחור מילים קצרות ושגורות למי שזקוקים לכך 93 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|