עמוד:91

59595959 59 : עמוד בחוברת ? מה נגמר ב-ד בררו . דחזרו על הצליל של האות ומה מסתיים,מה יש באיורים : המילים המוצגות הן . בצליל ד . מחד ד, צמי ד, קיפוד, צלחת קראודאת המילים המסתיימות ב- . דבה דגשה של כתבו את המילה המתאימה . התלמידים יבדקו מה יש באיורים ,שבת, יד : המילים המוצגות הן . ים, מתנה התלמידים יקראו בקול את . הצלילים שמתחת לאיורים התלמידים יכתבו מתחת לכל איור את המילה המתאימה בע זרת . הצלילים הבנה ? מה מתאים הנחו את התלמידים להתבונן לקרוא שוב את המ שפטים,באיור ולמצוא משפט אחד שמתאים חשוב להדגיש את הנחיצות . לאיור שבקריאת כל המשפטים לפני כ די לוודא, סימון הת שובה הנכונה . שבחרנו במשפט המתאים ביותר תפזורת צירופים או הזמינו תלמידים המסוגלים ( שנלמדוכתבו על הלוח צירופים שונים אמרו מילה שאפ שר להרכיב מהצירופים ) . לכך לכתוב צירופים על הלוח והזמינו תלמיד או תלמידה לסמן את הצירופים, שכתבתם על הלוח . שמרכיבים את המילה אפשרבעבודה עם תלמידים שלהם קושי ברכישת הקריאה והכתיבה להזמין זוג תלמידים יח ד כ די לאפשר היוועצות וביצוע מתוך תחושת . מסוגלות גבוהה יותר 91 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר