עמוד:12

10 מבוא קסם וחברים | יחידות מליאה למורה הוא קסם וחברים לכיתה אהרכיבים החדשים בתוכנית אחד יחידות מליאה דיגיטליות, להקרנה בכיתה 04מערך של למידה . יחידות המליאה מציעות מהלכי הולשימוש המורה בזמן ותרגול משחקִׂי במגוון נושאים הקשוריםמגווניםהקניה לקריאה, לכתיבה וללשון, והן מתאימות לשימוש בפורומים שונים . ההמליאיתרונות יחידות הקניה מפורשת של התוכן הנלמד : המבנה של יחידות המליאה מאפשרמהלך מובנה שלם ל . 1 הקניה הלמורה הקניה מפורשת של ידע חדש, תוך פירוק, הַמְשגה מדויקת ועירור משמעות . העברת עקרון הקריאה מאות לאות . במאפשרת התמקדות בפענוח ומפורשת ה כוללות שירים, משחקים ופעילויות שונות שמטרתן יחידות המליאה . חדוות למידה-הוראה : 2 להגביר את ההנאה בתהליך הלמידה, מתוך תפיסה שהנאה בלמידה תגביר הנעה ללמידה . פשוט, ומאפשר למורה ללמד מתוך עניין, גיוון ויצירתיות . יחידות המליאההשימוש ב ותהמותאמדרכים מגוונותביחידות המליאה . התאמה לשונות הלומדים : אפשר להשתמש ב 3 לתלמידים שונים ולחזור בקבוצות קטנות על חלקים מהן עם מי שזקוקים לכך . יחידות המליאהסוגי אותיות הא"ב, העוסקות בעיקר 22להקניית מליאה יחידות - בפיתוח ובביסוס הידע הגרפו-פונמי של התלמידים . בעיקרמתמקדותלהקניית סימני הניקוד, המליאה יחידות - בפיתוח ובביסוס הידע הגרפו-פונמי של התלמידים . תופעות קנותמ ומדגימות, המבליטותמליאה יחידות - שׂ-תבניות מורפולוגיות, ש ימנית ו : לשוניות ( לדוגמה שמאלית ואותיות דגושות ורפות ) , וכן מילים הנלמדות ) . עודבשלמותן ( מילים גלובליות כמו כֵן, לֹא ו המליאה להקניית אות : יחידת חלקי תומך זיכרון , בשילובהיבטים חזותיים וצלילייםבתוך התמקדותקניית אות חדשהה – ד ללמו מתאים . תלמידיםה . שנכתבו במיוחד לתוכנית ומוצגים בסרטוני אנימציהבשירי האותיותצפייה – לשיר אות בשם, בצורה ובצליל . כל באמצעותםמכירים ד : המליאה לסימן ניקויחידת חלקי הקניית נושא חדש ( גילוי, היבטים חזותיים, היבטים צליליים ) ותרגול כל רכיב בנפרד – ללמוד באמצעים משחקיים שונים . 12 קסם וחברים | מבוא

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר