|
|
עמוד:89
57575757 57 : עמוד בחוברת זיהוי נ סופית ? מה נגמר ב-ן באיזו . בררו אם כל המילים מוכ רות למה הן כתובות ? מילה יש שתי נ ? באופן שונה , מגפיים , תנין : המילים המוצגות הן . עין , ענן , פעמון , בלון בניית מילים, כתבו את המילים צירוף של צלילים מוכרים למילים בקשו מהתלמידים לכתוב . חדשות ולאחר מכן לקרוא , את המילים הזכירו לתלמידים את . אותן . תפקידה של האות ה כאות ניקוד הבנה ? מה מתאים הנחו את התלמידים להתבונן , לקרוא שוב את הקטע , בציו ר למצוא בו משפט מתאים ולהעתיק חשוב להדגיש את הנחיצות . אותו שבקריאת כל המשפטים לפני כ די לוו דא , סימון התשובה הנכונה . שבחרנו במשפט המתאים ביותר מילים בעולם . ועיתונים לכיתההביאו כתבי עת בהםבקשו מהתלמידים לאתר או שנגמרים נָ פריטים שיש בהם לגזור ולהדביק , סופית נ ב- לאחר מכן בקשו מהם . ' לקולאז . להתבונן ולומר היכן הצליל קריאה במקהלה לתרגול הצלילים שנלמדו אפשר לכתוב על הלוח את רצף הצלילים / נ שָנ שָ / ק ןנָ נָ / לָןנָ נָ : ולבקש לקרוא במקהלה ולפי מקצב , הבאים נש קָלָן לתלמידים המסוגלים לכך אפשר להציע לכתוב על גבי הלוח שורות של . צלילים שאותם יקראו יחד במקהלה שאר ילדי הכיתה 89 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|