|
|
עמוד:10
8 מבוא קסם וחברים | הדגשת המשמעות בקריאה ובכתיבה . 7 פענוח של המבוססות רק על פעילויותלא נכללותהבנת הנקרא . נשענת עלבתוכניתכל פעילות . לדוגמה : אם התלמידים של הטקסטהבנהללאלבצע כאלה שאפשראו,צלילים כתובים גֶשֶר – גֶ, שֶ, ר ) , הם יתבקשו לשבץ את המילה שהתקבלה כמו ( מהברותמילה להרכיב התבקשו במשפט, כדי להוכיח שהם מבינים את משמעותה . – חתירה לשטף קריאה . 8 רכישת האותיות וסימני הניקוד ורכיבים נוספים של השפה הכתובה מאפשרת בדרך כלל קריאה היום-יומיים הן – שתענה על צרכי הקוראים וכתיבה, אולם אינה מבטיחה קריאה יעילה ומיטבית ובהנגנה ( אינטונציה ) אקדמיים . השגת קריאה שוטפת, המאופיינת בדיוק, בקצב סבירן הוה שבלעדיו אין רכישת הקריאה נחשבת שלמה . היא שלב הכרחי,קשר ותוכןהֶתואמתה ,טקסטים קצרים שנבחרו בקפידהעשרהמציעה לתלמידים 5המחצית השנייה של חוברת קריאה קראתתרגול לסייע בהמודעות למרכיב השטף בקריאה וליר אתלהגבבמטרה שוטפת . קסם וחברים לכיתה ארכיבי עלחוברות לתלמיד, מחברת אותיות הכתב, מדריכים למורה, ערכת אביזרים, ונוסף ששבסדרה סביבה דיגיטלית עשירה המלווה את ההתקדמות בחוברות . – אלה חוברות הלימוד חוברות לימוד לתלמידים, שבהן הוראה מדורגת של הקריאה ששהמרכיב העיקרי בתוכנית הוא יחידות הקניה, פעילויות קריאה וכתיבה, פעילויות סיכום ואינטגרציה, כוללותוהכתיבה . החוברות משחקי לשון, קטעי קריאה וטקסטים ארוכים לפיתוח הבנת הנשמע . החוברות מצטיינות בשפע של איורים צבעוניים, ברורים ונעימים לעין, המאפשרים שילוב של פעילויות לטיפוח אוריינות חזותית כתמיכה בתהליכי הקניית הקריאה . 10 קסם וחברים | מבוא
|

|