|
|
עמוד:88
56565656 56 : עמוד בחוברת הזכירו . נָדָב יוצאים מהשם לתלמידים את הדמות של נדב שהכירו בפוסטר שבתחילת ציינו שנלמד לקרוא . החוברת . נדבצלילים נוספים דרך השם של חשוב לזכור שהתלמידים כבר מכירים כמה מהאותיות בשמו של ונחשפו , נדב מהחוברת הראשונה , בהקניה לסימני הניקוד קמץ ופתח ולכן התרגול בעמו דים אלה אינו בבחינת הקניה חדשה אלא ביסוס . והעמקה של ידע קיים האות נ סופית חדשה עבורם וכך ונעמיק בהן יותר , גם ה-ב הרפה . ביחידה הבאה נ , נ / הקניית הצלילים נָ ידע עולם והוא דמות , הוא שם פרטי נָדָב . נוספת בספר נָ , נָדָב : הקניה נָדָב את השם כתבו על הלוח . נ / נָ הצלילהפרידו את . וקראו ללא נ הציגו על הלוח את האות . ניקוד בסוף נ כא שר האות : הסבירו לאי זו : שאלו . ן היא נכתבת , מילה אות נוספת שלמ דנו יש אות ? סופית קריאה הצליליםהתלמידים יקראו את . בספר כתיבה נ / נָ הצליליםהתלמידים יכתבו את . ן - וכן ן סופית ? נ בדרך לנדנדה / איפה שומעים נָ היכן ? אילו מילים הוא פוגש בדרך – נדב הולך אל הנדנדה : שאלו , כדי לדעת את המסלול של נדב . עברו יחד על המילים ? נ / נָ שומעים ולבסוף נ / נָ הנחו א ת התלמידים לסמן את המילים שיש בהן הצליל . למתוח קו ביניהן . נדנדה , נמר , נעל , ענן , בננה , נחש , נדב : נ / נָ המילים שיש בהן הרחבה ? האם אתם מכירים מילים קרובות : אפשר לשאול נָדָב בעקבות השם ? מה פירושן ) . נדיבות , נדבה , להתנדב , נדיב ( . מי שאוהב לתרום = נָדִיב . לתרום , לתת = לְנדֵב : אפשר לדבר על הקֶשר ? למה מתנדבים 88 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|