|
|
עמוד:86
54545454 54 : עמוד בחוב רת קריאת קטע בקשו מהתלמידים לעיין בקטע 1 . . ולמצוא בו מילים מוכרות בקשו מהתלמידים לקרוא את 2 . . הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 3 . אפשר יחד . את הקטע בקול אפשר בקריאת, איתכם ,כל התלמידים יחד – מקהלה – ואפשר בקריאה בהמשכים כל תלמיד קורא משפט . וממ שיך את זה שקרא לפניו השלימו אתהנחו את התלמידים להשלים המשפטים באמצעות המילים . בקטעולפי המסופר, שמתחת לקו ובכל,אפשר לשאול שאלות הבנה היכן ? איך יודעים : תשובה לשאול ? בקטע זה נאמר ? מה מתאים לציור הנחו את התלמידים להתבונן , לקרוא שוב את הקטע, בציור למצוא בו משפט מתאים ולהעתיק . אותו חוזרתקריאהעידוד : כדאי לעודד תרגול קריאה באמצעות פעילויות מעו ררות עניין כגון התלמידים מוזמנים לאחוז ברמקול דמיוני ולהקריא – פינת הקריינות• . לחברים . אבא ושחר,מספֵר : לכל אחד מהתלמי דים תפקיד בסיפור – המחזה• אפשר להחליף תפקידים כך שהתלמידים יתנסו בקריאת חלקים . שונים של הסיפור 86 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|