|
|
עמוד:57
25252525 25 : עמוד בחוברת לֹא,הקניית המילים כֵּן מורכבות מצליליםלאוכןהמילים ולכן , שהתלמידים עדיין לא מכירים ,כלומ ר,הן מוקנות באופן גלובלי ללא פירוק , כמילים שלמות באמצעות מילים אלה . לצלילים יהיה אפשר לבנות מבעים חד שים . בשפה יום-יומית וטבעית יותר מליאה פתחו את מליאת המילים והקנו אתלאוכןהגלובליות : המילים בשלבים הבאים . הקרינו את הקומיקס – מידהל• שהן ,לאוכןהדגישו את המילים המילים הכתובות היחידות . בקומיקס כולו ,עושהקסםהתמקדו בתנועו ת ש• מה הןתלמידיםשאלו את הו . מסמלות אפיינו עם התלמידים את• , קצרות – לאוכןמיליםה . דומהמורכבות מהאותיות וכ תלמידיםשחקו עם ה – שחקמ• את המשחק המופיע ביחי דה . לאוכןלתרגול קריאת המילים ,מעבר לתרגול הקריאה להעמיק אתהמשחק מאפשר כ רות בין התלמידיםיהה . והתלמידות בכיתה עברו,במליאהלאחר ההקניה . לחוברת להמש ך תרגול בשלטיםלאוכן התלמידים יכולים לכתוב את המילים . לאוכןהכינו עם התלמידים שלטי או אמרו, בחרו אחד מהתלמידים . ולצייר ציור שיעזור להם לזכור בעצמכם היגדים שונים ואפשרו לילדי הכיתה להצביע באמצעות . השלטים שהכינו : למשל,שוניםמתחומיםהיגדיםלבחוראפשר . חלונותחמישהיששלנובכיתה• . ואחיותאחיםלייש• . משחקיםלגינתקרובהג ראני• . חשבוןהואייעלהאהובהמקצוע• . ברגלהספרלביתהולךאני• . עשרה בניםיששלנובכיתה• . הכיתה שלנו מקושטת ביצירות שלנו• . יש לנו שלושה שיעורי ספורט בשבוע• 57 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|