|
|
עמוד:85
53535353 53 : עמוד בחוברת ביסוס הקניית המילית אֶת . שגורה מאוד בלשוןאֶתהמילית לאחר ההקניה במליאה בקשו מקומותמהתלמידים למצוא בעמוד . אתשמופיעה בהם המילית תלמי דים המסוגלים לכ ך – הפקה יכתבו במחברת משפטים שהמילית . מופיעה בהםאת קריאת קטע ? מה קורה בו : התבוננו באיור 1 . ? באיזה משחק משחקים בקשו מהתלמידים לעיין בקטע 2 . . ולמצוא בו מילים מוכ רות בקשו מהתלמידים לקרוא את 3 . . הקטע קריאה דמומה הזמינו את התלמידים לקרוא 4 . ,אפשר איתכם . את הקטע בקול כולם ( אפשר בקריאת מקהלה ואפשר בקריאה בהמשכים, ) יחד כל תלמיד קורא מ שפט – . וממשיך את זה שק רא לפניו הבנה ? כן או לא בעבודה עם תלמידים שלהם קושי חשובברכישת הקריאה והכתיבה , להקדיש זמן למבנה הטבלה להזכיר שכבר עבדנו עם מבנה ובמידת הצורך להסבי ר שוב, דומה . במפורש קומיקס הילדה איילההקומיקס מפגיש את במשפט . עם בעל החיים איילה הנושא עשוי, "איילה ראתה איילה" וזה , להיות הילדה או בעל החיים . מצחיק את קסם לתלמידים המסוגלים לכך אפשר , כמו סהר, להציע עוד שמות כאלה ולבקש', וכואגם,ברק,רקפת,אלון שכפילותמהם לכתוב משפטים : לדוגמה . המילה בהם יוצרת הומור ,ברק פוחד מברק,אגם שוחה באגם . אלון מטפס על אלון מדברים וכות בים האם אתם משחקים : שאלו . משחקיםזוהי הזדמנות לשיחה על במה עוד אתם נוהגים ? מי הוא העומד ? איך משחקים ? מחבואים משחקי, קופסה, מחשב ( ? אילו סוגים של משחקים אתם אוהבים ? לשחק ) . חברה,כדור,רחוב כל תלמיד ותלמידה יבחרו את המשחק האהוב עליהם, בעקבות השיחה תלמי דים המסוגלים לכך . וינסו להסביר לחבר או חברה כיצד משחקים בו . יכולים לכתוב הנחיות למשחק במחברת 85 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|