|
|
עמוד:56
24242424 24 : עמוד בחוב רת חזרה ואינטגרציה של הנלמד עד ק, ב, ר, מ, ת : כה כתבו את המילים כתבו על הלוח את חמש האותיות וכן את שני סימני , שנלמדו עד כה הנחו . קמץ ופתח – הניקוד שנלמדו התלמידים לק רוא ולהעתיק אתאת . רק , ברק , המילים מרק בקשו מהתלמידים , לאחר הכתיבה . לקרוא את המילים בקול ? מה מתאים התלמידים בוחרים את המילה , רק / קר : המתאימה לכל איור . ומסמנים אותה , ברק / מרק אוצר מילים אפשר לדבר עם התלמידים על , למשל . משמעות המילים שנלמדו ? מה ההפך ממר ? מה ההיפך מקר ? איזה מרק אתם מכירים הצעות למשחק עם – ) נמצא במרכ ז המורים בסביבה הדיגיטלית " ( דגיםדגים "• . צירופים או איורים מתאימים עם – ) נמצא במרכ ז המו רים בסביבה הדיגיטלית " ( גלגל הק סם "• . צירופים או איורים מתאימים – ) נמצא במרכז המורים בסביבה הדיגיטלית ( משחק זיכרון צירופים • חשוב להקפיד להשתמש בצירופים ובאיורים . התאמת צירוף לתמונה כדאי להציע , לתלמידים המסוגלים לכך . מתאימים מתוך המאגר . לכתוב צירופים או מילים שי רחיבו את מאגר כרטיסיות המשחק 56 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|