|
|
עמוד:84
52525252 52 : עמוד בחוברת "אֶת"ו" שֶל"הקניית המיליות "לֹא"ו" כֵּן"וחזרה על המיליות מורכבות מצליליםאתושל המילים שהתלמידים עדיין לא מכירים ולכן הן מוקנו ת גלובלית ללא פירוק באמצעותן נוכל לבנות . לצלילים יום-יומיתמשפטים חדשים בשפה . וטבעית יותר מליאה פתחו את מליאת המילים והקנו אתאתושלהגלובליות : המילים לפי השלבים האלה שלהציגו את המילים – ה דילמ• אפיינו אותן יחד עם . אתו מורכבות,קצרות ( תלמידיםה . ) 'וכ ד . . . מהאותיות תלמידיםשחקו עם ה – שחקמ• את המשחק המופיע ביחידה אתושללתרגול קריאת המילים . באופן גלובלי לאחר ההקניה במליאה עברו . חוברת להמשך תרגולל ,המציינת שייכות,שלאת המילית אח ( מקנים דרך יחסי משפחה . עברו יחד על האיורים . . . ) . של בקשו מהתלמידים ל זהות את . הדמויות בעזרת קריאה מי ? מי גדול יותר : תוכלו לשאול גם מי אח ? מי בת ? מי בן ? קטן יותר ? . . . מי אחות של ? . . . של ? כן או לא וכעת ישלימו את,כמילים גלובליותלאוכןהתלמידים למדו לזהות את . לפי הנתונים שבאיורים" ? כן או לא"השאלות חשובבעבודה עם תלמידים שלהם קושי ברכישת הקריאה והכתיבה להקרין על גבי הלוח ולהסביר במפורש לפי,להקדיש זמן למבנה הטבלה . הדוגמה 84 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|