|
|
עמוד:6
4 מבוא קסם וחברים | הדרכה וכוללים ,המלווה את ההוראה . המדריכים מפורטיםמדריך למורהלכל חוברת נכתב ● לצד הסברים והרחבות לעבודה בחוברות ובסביבה ,הצעות מעשיות להוראה בכיתה יש במדריך הצעות מגוונות ,כמו כן . לשילוב מיטבי ביניהןמלצותהכן ו,הדיגיטלית . תלמידיםלהתחשבות בשונות ה עמודיכוללים צילום מוקטן של 5עד 2לחוברות מדריכים הכדי להקל על המורים, מופיעות הערות והנחיות לעבודה בחוברת ובסביבה צלוםתסביב כל . החוברת והצעות לפעילויות נוספות . ביניהןמיטביילובלשהמלצותהדיגיטלית, הדרכה תתקייםתינתן בכל בית ספר המצטרף לתוכנית . נוסף על כך,הדרכה פדגוגית● צוות הדרכה בהנחייתעוד,הערכה, קידום הכתיבה וגוןכ,מגווניםפדגוגית בנושאים במפגשים ,במפגשים מקוונים ארציים בשעות הערביתקיימוותההדרכ . ואנשי אקדמיה פ . בקבוצות ואטסאספריים ו - בית מענה לשונות הלומדים . 3 לכיתה א גיעולמרות העשייה האינטנסיבית בגני הילדים, יש להניח שגם בשנים הבאות י המיומנויות הנדרשות לרכישת הקריאה והכתיבה : ילדים להורים חסרות להם חלק משתלמידים תשיזדקקו לזמן למידה ארוך יותר, להעשר – שלהם קושי ברכישת קריאה וכתיבהילדים ו עולים אוצר מילים, לטיפוח יכולות האזנה ודיבור, לטיפוח מיומנויות אלף-ביתיות ולאמצעי לימוד מתאימים . להיעזר בכלים המוצעים במאגר של כוליםכדי לתווך את הלמידה למגוון התלמידים, המורים י ( נוסף על המסלול קסם וחברים לכיתה אבתוכניתפעילויות מודפסות ואינטראקטיביות ש , המקנות את 5עד 2 : בחוברות "דפי מעבר"המרכזי שבחוברת הלימוד ) . אחד מכלים אלה הוא סימן ניקוד לסימן הבא נעשה לאחר פעילות בדפי חזרה על סימני ביןסימני הניקוד, כל מעבר לתלמידים הזקוקים לחיזוקמאפשריםהמעבר הצהובים דפינלמדו עד אותו שלב . הניקוד ש להתמקד בנקודות הקושי, לחזק שליטה חלקית ולבסס את הידע שרכשו . דפי המעבר הכחולים . מציעים לתלמידים המתקדמים אתגרים שיקדמו אותם לקריאה בטוחה ושוטפת יותר . גם ב"מרכז מורים" בסביבה הדיגיטליתאפשר למצואלשונות הלומדים נוספים להתאמהכלים – ים למורה ופעילויות דיגיטליות לתלמידיחידות מליאה ייעודיותשם ימצאו המורות והמורים נכללות הנחיות במדריך למורה ,כןכמו . מדורגות לפי קצב ההתקדמות ברכישת הקריאה תלמידים ששליטתם ל,שקצב ההתקדמות שלהם איטיהצעות לתלמידים : למשלייעודיות, . קבוצות למידה מגוונותלהוראה בוטובה בקריאה 6 קסם וחברים | מבוא
|

|