|
|
עמוד:5
3 מבוא קסם וחברים | חיבור לעולם הילדים 2בחוברת תוך כדי היכרות של התלמידים עם קסם וחבריה . כברבצעתהקניית הקריאה מת שיש להם בני משפחה וחוויות,ילדים וילדות כמותם – התלמידים מתוודעים לחברים של קסם וקוראים על חיי היום-יום,התלמידים מכירים מקרוב את המשפחה של תמר 3בחוברת . משלהם התלמידים 4בחוברת של בני המשפחה, הקרובים לעולמם של התלמידים ולמציאות חייהם . ושותפים לאירועים ולחוויות בכיתה שלומדים בה החברים של קסם . ,את המורה אוריתמכירים מכיריםעל השכונה, על הפארק, על הספרייה ועל מגרש הכדורגל, קוראיםהתלמידים 5בחוברת בישראל . את החוברות מלווה לתהליך הקליטה שלוושותפים מרחוק,העולה החדש,אוריאת נוכחת לאורך . קסם חיננית, שופעת הומור ומלאת חייםדמות – דמותה הדמיונית של קסם – מתלבטת בנושאים הקשורים לשפה , שואלת שאלות, מביעה את דעתה : היאתהליך הלמידה . התלמידיםאצלמטא-לשוניתמודעותשלכך מעודדת פיתוח בו יחידות מליאה, מרכז מורים, : מעטפת מלאה למורה . 2 מדריכים למורה סביבה דיגיטלית מאפשרת הוראה חווייתית, קסם וחברים לכיתה אהסביבה הדיגיטלית למורה בתוכנית למורה מעבר הרמוני, מתוכנן ומאפשרת , את ההוראהמלווההסביבה משמעותית ומותאמת גיל . שילוב אמצעי הוראה עשירים ויעילים . תוך – הדיגיטליתומדויק מהחוברות לסביבה יחידות מליאה יחידות מליאה להקרנה בכיתה, שמטרתן להקנות נושאים חדשים, לתרגל 04הסביבה כוללת מליאה אפשר להקרין שוב יחידות הולשלב בלמידה שירים, סרטונים ומשחקים . את הפעילויות ב עוסקות בין היתר בנושאים אלה : הקניית ההמליא יחידות למי שזקוקים לכך . ,גם בקבוצות קטנות אותיות הא"ב, הקניית סימני הניקוד, מילים גלובליות ותבניות מורפולוגיות . להרחבה ראו . 13 – 21בעמ' מרכז מורים עבודה, משחקים להדפסה, טקסטים מקוריים לקוראים בתחילת מאגר דיגיטלי עשיר המציע דפי דרכם ומבדקים . מארז אביזרים לכיתה מארז האביזרים כולל כרזות לתלייה בכיתה, כרטיסיות של אותיות הא"ב לתלייה, תמונות של הדמויות הראשיות, תומכי זיכרון מקוריים, כרטיסי אותיות וסימני ניקוד, כרטיסיות של איורים המייצגים את צלילי האותיות ועוד . 5 קסם וחברים | מבוא
|

|