עמוד:31

31 מי / مَنْ - who * Unit 1, Part 6 | Spain העתיקו את הטבלה למחברת וכתבו כל פועל בעמודה המתאימה . 2 . Copy and write اِنْسَخوا ٱلْجَدْوَلَ إِلى ٱلدَّفْتَرِ وَٱكْتُبوا كُلَّ فِعْلٍ في ٱلْعَمودِ ٱلْمُناسِبِ . • smells the flowers • jump high • sits under a tree • run fast sits, smells, and thinks • play together ענו על השאלות במחברת . أَجيبوا عَنِ ٱلْأَْ سْئِلَةِ في ٱلدَّفْتَرِ . על כל כרטיסייה כתבו פועל מהסיפור . הציגו בפנטומימה את הפועל לחבריכם . התחלפו . اُكْتُبوا عَلى كُلِّ بِطاقَةٍ فِعْلاً مِنَ ٱلقِصَّةِ . اِعْرِضوا ٱلْفِعْلَ لِزُمَلائِكُمْ بِٱلتَّمْثيلِ ٱلصّامِتِ . تَبادَلوا ٱلْأَْ دْوارَ . . Write Make and play . 3 4 Ferdinand The Other Bulls Who * is Ferdinand ? . 1 line 1 ) ( Who sits and smells fresh flowers ? . 2 lines 5 - 6 ) ( Who runs to show they are strong ? . 3 lines 6 - 7 ) ( Who is happy ? . 4 lines 10 - 11 ) ( jump sit h o t s m e l l o w e r s fl

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר