עמוד:45

45 סרקו והקשיבו . . Scan and listen اِمْسَحوا ﭐلرَّمْزَ وَﭐسْتَمِعوا . פעולות / خُطُواتٌ - actions * Unit 2, Part 2 | Kenya במחברת, כתבו כל מילה בקבוצה המתאימה לה לפי הטקסט . اُكْتُبوا في ﭐلدَّفْتَرِ ﭐلْكَلِماتِ في ﭐلْمَجموعَةِ ﭐلْمُناسِبَةِ حَسَبَ ﭐلنَّصِّ . اِسْتعينوا بِمَخْزَنِ ﭐلْكَلِماتِ . השוו את הטקסט מעמוד 44 עם הטקסט מעמוד 22 . העתיקו את הטבלה למחברת והשלימו אותה עבור כל אחד מהטקסטים . قارِنوا بَيْنَ ﭐلنَّصَّيْنِ في ﭐلصَّفْحَةِ 44 وَﭐلصَّفْحَةِ 22 . اِنْسَخوا ﭐلْجَدْوَلَ إِلى ﭐلدَّفْتَرِ وَأَكْمِلوهُ لِكُلٍّ مِنَ ﭐلنَّصَّيْنِ . כתבו את המשפטים במחברת והציגו אותם בזוגות . اُكْتُبوا ﭐلْجُمَلَ في ﭐلدَّفْتَرِ وَﭐعْرِضوها في أَزْواجٍ . 4 5 6 . Write Copy and complete . Write and act . The Jumping Dance Page 22 Page 44 A Letter to Mom and Dad Countr y Dance Name Actions * We are in grade 4 . 2 . We live in Israel . 3 . We are brave and strong . . 1 thick beads • jump • red shirts • dance Like to… Wear… The Massai Men

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר