עמוד:13

לדוגמה, בנושא "קשר", בפרק "ככה זה בעברית : שמות עצם", הלמידה מתחילה בחוברת, עוברת לפעילות מקרן במליאה ומסתיימת ברצף פעילויות דיגיטליות לעבודה אישית, כפי שמוצג להלן : מתחילים ! שיר : החתול גדעון, מאת איילת שדה, עמ' 36 – 37 ממשיכים . . . פעילות מקרן במליאה : שמות עצם שמות עצם, עמ' 38 – 40 מסיימים : ) 3 פעילויות דיגיטליות לתרגול, ופעילות הערכה מהלך הפרק תפקיד החלקים השונים במהלכי ההוראה-למידה המקרן : פעילויות המקרן מאפשרות פתיחת פרק או נושא במליאה, כולל מהלך ברור למורה ולתלמידים . לעיתים פעילות המקרן משמשת כהרחבה של נושא שנלמד בחוברות . פעילויות המקרן מגוונות וכוללות סרטונים, תמונות וכן הוראה מפורשת של אסטרטגיות קריאה . מטרת פעילויות אלו היא הטרמה לקראת המשך עבודה משותפת או עצמאית, או הרחבת ידע . הסביבה הדיגיטלית : הסביבה הדיגיטלית כוללת שלושה אזורים : אזור מרכזי שנמצאות בו הפעילויות התואמות את רצף ההוראה בכיתה, המשולב עם חוברות הלימוד ( "העץ" ) מסלול שטף קריאה להתקדמות בקצב אישי ( "קוראים פה" ) "גלריה" להעשרה וללמידה הוליסטית בזמן הפנוי 13 מדריך למורה – מבוא

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר