עמוד:118

94 : עמוד בס פר דוד ומאירפ עילות עם המורה ב מ ציגים את שתי הדרכים לקבו ע . אם מספר הוא זוגי הן להסב את מטרות הדיון תשומת לב התלמ ידים לכך ששתי הדרכים מסייעות לקבוע ולה בין מה . אי-זוגימשמעותו של מספר אפשר לשאול את התלמידים באיזו דרך הם היו בוחרים כדי לקבו ע אם מספר הוא זוגי אם שואל ים על . 79כמו , מספר גדול בפרקים ובפעילויות שבהמשך עוסקים בזוגיות במשמעות של . חלוקה לשתי קבוצות שוות אין , למר ות הכמוי ות הגדולות מ ניעה בשלב זה שתלמידים ייעזרו בהמשך הזוג יות . בהקפה של זוגות תילמד גם בהקשר של מיקום על ישר המספרים וגם בהקשר של . מבנה המספר ? מה עוד ? אי-זוגיתהאם הכמות זוגית או I הצ עה לפעילות נוספת ) עדשים / שעועית / חומוס ( קטניו ת : ציוד : הוראות כל זוג מסרטט במחברת טבלה ובה שתי . מ תחלקים לזוגות• . אי-זוגיוזוגי : עמודות כל אחד מב ני הזוג לוקח בת ורו חופן של ק טניות ושניהם• . סופרים את הקטניות בהקבצה לבחירתם . התלמידים מנסים להפריד את הכמות לשתי קבו צות שוות• . אי-ז וגיהמספר , אם לא . המספר זוגי , אם הצליחו כותבים את המספר בעמודה ה מתאימה וחוזרים על• . הפעולה בכמות אחרת של קטניות 118 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר