|
|
עמוד:116
: עמוד בס פר ? מה עוד טווחים בישר צהIםירפסמה עה לפ עילות נוספת : הוראות . מעבדת ישר המספריםמקרינים על הלוח את • מזיזים א ת הסמן הכתום ) . 100 – 0 ( ואת טווח המספרים ) טבעיים ( בוחרים במעבדה את סוג המספרים• . ובכל פעם מדגישים טווח מספרים א חר : כך , מ בקשים מהתלמידים לכתוב במחברת את ה טווח המתאים לסמן הכתום בעזרת סימני השוואה• . כל זוג תלמידים משווי ם את הטווחי ם שכ תבו , בסיום• 92 הקטע הצבוע על כל 91פ עילותב ישר מספרים מתאים לט ווח . המספר ים שעל אחד הבלוני ם . יש מספרים חופפים בין הטווחים תל מידים המתקשים לאתר את ה טווח המתאים יכולים לכתוב ליד כל ישר את המספרים המ תאימים לקטע הצבוע ואז להתאים בי נו ובין . הבלון יש שני אילוצים 02פ עילותב המגבילים את האפשרויו ת : להשלמה 64ק טן מ- 32רק המספר 1 . 95גדול מ- 26רק המספר 2 . מוביל למסקנה שיש רק שת ידיוןה : אפשרויות בשל האילוצים : במחברת : במעבדה 116 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|